Packning

Hej på er allesammans! :) Imorgon ska jag åka till mamma efter skolan.
Blir där under jullovet, några dagar åtminstone. Inga planer på hur
länge, vi får helt enkelt se.

       

Ni vet hur bra jag och packning fungerar tillsammans? Jag packar alltid
för mycket, haha! :D  Att jag aldrig lär mig, men nu kan det vara bra
med mycket packning. Ska ju fira jul på Seskis, och kanske nyår.
Så nu behöver jag med mig en massa vardagliga kläder samt massa
fina kläder.. Denna gång kommer sportbagen vara överfull innan
jag ens är halvfärdig med packningen! ;o

Nu ska jag börja packa ner litegrann före Våra Bästa År, och sedan
fortsätter jag efter Våra Bästa År ifall jag inte hinner färdigt..
Wish me luck!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0