På G

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni en bra skol/jobbdag?
Själv sitter jag ännu hemma och tar det lugnt, jag har sovmorgon.

Klockan börjar springa iväg tycker jag, så bäst att skynda sig litegrann..
Jag ska plocka in all ren disk, sätta de på rätt ställe och sånt. Sedan
ska jag packa väskan som jag ska ha med till skolan, och sist men
inte minst - slå av datorn. Eller det kanske jag gör efter detta inlägg?
Nå i alla fall, kommer inte blogga mer nu under morgonen, eftersom
jag snart måste gå till skolan.

   

Har bara två lektioner idag, härligt!
10.20 - 11.30, Pedagogiskt Ledarskap
12.20 - 13.20, Svenska B

Det är riktigt härligt att gå BF2, vi har så bra schema nu under hösten,
så voi voi.. ;) Jag älskar schemat kan man säga, inte alls dåligt!
Men nu ska jag fixa det sista och sedan gå till skolan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0