Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni vaknat ännu
eller ligger ni fortfarande och sover?

Jag och älsklingen klev upp efter 11-tiden och åt frukost.
Men fy farao vad det blåser här! ;o Bussarna är inställda
och man ska inte vara ute på vägen enligt SMHI.

                        

Sitter just nu och tittar Madicken på Junibacken.
Hon är så jääkla söt, och Elisabeth är riktigt skojig. ;)
Jag har alltid tyckt om Madicken, så det är nostalgiskt
att titta på denna film.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Natta

men jag menar inte Steve utan kusinerna. En av de är ju Dwight som var med igår.

2008-12-31 @ 12:34:30
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0