Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Denna natt har
varit mycket bättre enligt mig, jag har sovit som en prinsessa. Förra natten
hade jag jättesvårt att somna, jag var trött men tydligen för trött..

           

Nu sitter jag här och väntar att tiden ska springa iväg litegrann så klockan
närmar sig 10.00.. Då ska jag åka till skolan och ha två lektioner, sedan
hem igen. Vi har inte så farligt schema nu före jul eftersom vi inte har IV:n
förrän efter jul. Idag har vi riktigt roliga lektioner, så denna dag lär springa
iväg. Apropå springa iväg, idag ska jag gå hem för första gången denna
vecka. Har fått skjuts/hämtning av älsklingen denna veckan, men idag ska
han göra ett elektriker-jobb hos hans brorsa, så då får jag gå.. ;b

Vad ska jag göra fram till klockan 10? Inte en aning faktiskt!
Kanske ska ta tag i disken? Då har jag i alla fall något att göra..
Inte så värst roligt, men allting här i världen kan inte vara roligt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0