Nyårsafton

Hej på er allesammans! :) Har ni fullt upp nu med en massa
fixande inför kvällen? Själv ska jag inte klaga riktigt..

Jag sitter här i soffan bänkad framför tv:n och glor på något matprogram.
Det blåser orkanstormar där ute typ, så jag tänker då inte gå ut!
Får för mig att det kommer bli kaos när man ska skjuta raketer
inatt, usch läskigt! ;/ Alltid när vi ska skjuta raketer tänker jag
på en gammal klasskompis, han var med i en raketolycka för
ett x-antal år sedan..

        

Nu kanske det är dags för mig att fixa litegrann?
Jag har ju bäddat soffan, och gjort Kosmos nyårs-fin.
Men vad sägs om att göra mera? Men vad? ;o
Mamma sköter matlagningen.. Jag kanske ska fixa mig
litegrann. Eller vad säger ni? ;p

Ni kommer dö nu när jag ska erkänna en sak;
Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll! Snacka om panik..
Får ta det som finns, men det lutar åt en tee och strumpbyxor.
Men vi får se, jag ska rota runt i min sportbag under eftermiddagen.
Jag är inte så brydd om att köpa nya saker varje gång det
är en högtid, jag köper när jag känner för det..  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Annie Lorella

kom gärna in o tyck till om vilka skor du gillar bäst!:D 1, 2 eller 3??;)<3

gott nytt år!

2008-12-31 @ 14:38:26
URL: http://anniielorella.blogg.se/
Postat av: Mindy

Gott nytt år :)

2008-12-31 @ 14:42:45
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Annie Lorella

kom gärna in o tyck till om vilka skor du gillar bäst!:D 1, 2 eller 3??;)<3

2008-12-31 @ 14:45:45
URL: http://anniielorella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0