Mumsigt

Godkväll på er allesammans! :) Som ni vet så sitter jag och älsklingen
framför tv:n och tittar på Gordon Ramsey's F-word.

När man ser Hell's Kitchen och Gordon Ramsey's F-word får man
se en massa goda maträtter som man gärna vill äta. Nu har jag
hittat en favorit, som jag länge velat prova. Sheperds pie!

           

Hur gott låter inte det? Köttfärs och lite sånt med potatismos som grädde
på toppen, sedan in i ugnen. ;) Mamma ska vi laga det någongång? :)
Titta bara på bilden här ovanför, det vattnas i munnen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0