Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv hade jag lite
svårt att somna på grund av mitt magonda, men tillslut lyckades jag somna.
Kan säga att jag har sovit som en prinsessa, inte vaknat en enda gång inatt.



Älsklingen åkte iväg till jobbet vid 06-tiden, och jag fortsatte min skönhetssömn.
Vaknade sedan före 08.00, och var jättepigg! Har ju sovit 9-10 timmar, riktigt
härligt måste jag säga! :) Så nu har jag precis ätit frukost, och ska alldeles
strax fixa till mig litegrann. Borsta håret, borsta tänderna, parfym - you name it!

Nej, nu ska jag fixa till mig. Att bli färdig går före bloggandet, självklart.
Måste ju komma i tid till skolan, det är viktigt.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0