Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott? De flesta av
er ligger säkert och sover ännu, men ni är ett tio-tal som redan
läst min blogg idag. ;)

Idag kommer dagen bli en riktig mix om jag ska sammanfatta det!
Nu under morgonen/dagen kommer det vara lugnt.
TV-tittande, lite små städning och sminkning.
Under eftermiddagen/kvällen kommer det bli mer.
Då blir det kalas i Stenbäcken, massa fika och smörgåstårta.

            

Just nu sitter jag och tittar på Janice Dickinson show, I love it!
Jag menar, hur snygg är hon inte? Hon är ju 53 år..
Hon köpte en bulldogg till hennes son i julklapp, haha.
Jag önskar mamma kunde köpa en minihund åt mig ;)
Papillon, Chihuahua, Pekingese, Japansk spets - ge mig!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0