Lugnt

Hej på er allesammans! :)  Har ni en trevlig Söndag? Själv tycker
jag dagen har varit lugn, alltid bra det.

Söndagar brukar vara tråkiga, men idag kan jag inte klaga..
Idag har det varit skönt att ta det lugnt, man måste det ibland.
Sitter fortfarande i Bjumis, men idag ska vi åka hem till lägenheten.
Imorgon är det ju skola, så..

        

Väntar att Kerstin kommer hem från jobbet, så ska vi sedan äta.
Någongång efter det ska vi åka till Kalix. Men vi måste handla innan
vi kan åka hem, mjölk och lite sånt. Så vi överlever veckan ut. ;)

Nu ska jag se något på tv, och älsklingen ska spela left 4 dead.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0