Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Jag antar att ni ligger och sover
för fullt i era sängar? Men det gör inte jag!

Usch, tänk att jag klivit upp frivilligt en lördagsmorgon.. ;o
Annars brukar jag sova framåt 11-tiden, och denna morgon
har jag klivit upp 08.00! ;/ Men jag har mina skäl..

              

Vi ska åka till Haparanda och handla en present till mammas
kusin som fyller år på måndag. Blir ett besök till Kalix då,
eftersom hon bor på Stenbäcken.  ;b Mest troligt ska vi gå
förbi nya köpcentret och titta. Hoppas jag fyndar något i alla fall!
Synd bara att Gina Tricot inte har samma erbjudande som
i Sverige. Ni ser, dåligt att köpcentret ligger i Finland..

Nu ska jag klä på mig och fixa till mig. Kanske blir ett
inlägg innan vi åker iväg.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0