Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har jag drömt
en knasig dröm, men det är inget jag tänker berätta om här. Kan säga att
jag, Henke och matte var inblandade samt två här ifrån Seskis.. ;b

    

Vaknade alldeles precis, eller kanske för tjugo minuter sedan. Helt klarvaken!
Älsklingen är fortfarande trött, så han ligger ännu och sover. Sötnos :)
Sitter just nu här och bloggar, samtidigt som jag lyssnar på Alanis Morrisette.
Mamma är inte hemma, jag vet inte om hon är i tvättstugan men jag tror det.
Eller så har hon åkt till mommo och hälsa på.. ;b

Nu ska jag läsa lite bloggar och lägga in bilder från igår, då ska ni få se
ett och annat! Haha, berättar mer när bilderna kommer upp. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0