Lista

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Ja lite längre i alla fall..

Skulle du vilja väga mer?
Nej, jag är nöjd med min vikt.

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Nja kanske, men mest ledsen och besviken..

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Beror väl på vem. Skulle inte ha det så länge jag är upptagen. ;)

Skulle du vilja dricka dig full nu?

Nej inte på en söndag xD


Tio KAN
Kan du röra på öronen?
Haha, nej O.o

Kan du slicka dig på näsan?
Inte det!

Kan du kolla i kors med ögonen?
Yesbox.

Kan dina föräldrar lita på dig?
Joodå :)

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Aldrig, jag klarar inte ens fyra minuter. Haha ;D

Kan du vara på fest utan att dricka?
Jodå, klart jag kan.

Kan dina vänner lita på dig?
Absolut!

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej.

Kan du suga?
Alla kan väl suga, bara de vill.. xD

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jodå, men det är svårt..


Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja.

Har du ett syskon?
Två halvsyskon som jag har kontakt med.

Har du varit full den här månaden?
Nej, inte kanon.

Har du någonsin haft sex med någon?
Har du? ;p

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Jag vet inte?

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nejdå :)

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, men för två-tre timmar sedan..

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja, mina kusiner.. När jag var yngre såklart!

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Nej.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Funderat hur man blir och sånt, men skulle aldrig ta droger.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Nej, tur det!

Har du haft sex med mer än tre personer?
Nej.

Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej.


Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?
Marie ofc! <3

Vem älskar du?
Henrik :) <3

Vem hade du senast sex med?
Personen här ovanför.

Vem vill du bli full med?
Marie och Zandra ;)

Vem är den bästa artisten?
Nickelback, Linkin Park mfl.

Vem pratade du senast i telefon med?
Moster

Vem har du en liten crush i?
What?

Vem är snyggast i världen?
Älsklingen ;) <3

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Älsklingen :) <3

Vem är snällast i världen?
Älsklingen och Marie :)

Vem är din bästa kompis?
Den frågan har redan kommit.

Vem vill du prata med?
Älsklingen och Marie?

Vem sov du med senast?
Älsklingen ;) <3

Vem såg du full senast?
Kusinvitamin tror jag?

Vem vet allt om dig?
Ingen vet väl allt, tror jag.. O.o

Vem kysste du senast?
Älsklingen <3

Vem kramade du senast?
Älsklingen <3

Vem kan berätta allt för dig?
Älsklingen och Marie :)

Vem kan du berätta allt för?
Älsklingen och Marie, här också.

Vem hatar du?
Det skriver jag inte här.

Vad blir ditt namn baklänges?
aiM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0