Lista 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, arbetade med projektmallen tex. Aldrig gjort det förut..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mjo, jag skulle äta mindre godis och dricka mindre läsk.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, tur var väl det? :)


4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, inte vad jag minns..

5. Vilka länder besökte du?
Sverige och Finland.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En större lägenhet och en till katt, eller en hund. ;)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
31/7 (träffade Nordman) 18/10 (min och älsklingens två-årsdag)

8. Vad var din största framgång 2008?
Skolarbetet flöt på bra, MVG i de flesta ämnen. ;)

9. Största misstaget?
Det vet jag inte ;o

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Varit mycket sjuk, förkyld. Har inte det bästa immunförsvaret precis.. ;/

11. Bästa köpet?
Det kommer jag inte ihåg ;o

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och andra saker.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Älsklingen? ;) <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Vandraren, For you, Gimme more mfl.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, och bra är väl det? ;D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med Carola, blev inte så mycket av det tidigare under året.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Åt mindre onyttigheter? ;b

18. Hur ska du tillbringa julen?
På Seskis hos någon släkting, som vanligt varje år.

19. Blev du kär i år?
Jag har varit kär sedan 2006.  :) <3

20. Hur många one night stands?
Inget sånt här inte!


21. Favoritprogram på TV?
Andra Avenyn, Höök och Oskyldigt dömd.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

23. Bästa boken du läste i år?

Liza Marklunds böcker såklart

24. Största musikaliska upptäckten?
-

25. Något du önskade dig och fick?
Njaa, inget jag minns i alla fall.. ;o

26. Något du önskade dig men inte fick?

En större lägenhet!

27. Årets bästa film?
Typ.. Rallybrudar? xD  Nej jag vet inte..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var med älsklingen, Matte, Stoffe och Jocke.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En större lägenhet? En till katt? :)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Normal?

31. Vad fick dig att må bra?
Älsklingen, släkt och vänner.  :) <3

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, typ Nordman? xD

33. Hur många saker ångrar du?
Ingen vad jag nu minns..

34. Vem saknade du?
Har alla jag behöver för att må bra ;>

35. De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så många nya personer i år ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0