Lista

plånbok:
En stor rosa, en liten blå med blomma. Massa olika, men dessa
är mest använda av mig.. :)

tandborste:
Kalix: Metallic-blå
Seskis: Lila
Bjumis: Lila

smycken:
Gillar bäst halsband. Blomliknande, jättefin! :)

örngottet:
Kalix: Svart med kina-tecken
Seskis: Vitt med blommor

filt/täcket:
Kalix: Vitt med hjärtan
Seskis: Vitt med fjärilar

solglasögon:
Använder mest pilot-brillorna.

favoritbyxor:
Mjukisbyxor, med foxy-märke på rumpan. ;)

favorittröja:
Huvtröjor såklart! Bäst är den den gråa SWE-tröjan med rosa text.

växt:
Orkidée, hur fina som helst.

frukt:
Vindruvor i massor!

kryddor:
Vitlök, chili - allt starkt är i min smak. ;>

mest hatade stil:
EMO?

mest hatade ord:
Kränkande ord.

mest hatade plats:
Haparanda?

mest hatade känsla:
Arghet

vilken stil är du: 
Miizing-stil ;)

vilken stil önskar du att du var? :
Jag behöver inte önska något jag redan är ;)

tror du att din stil kommer att ändras?:
Nej, jag kör alltid mitt eget!

har du nån noja?
Säg någon noja jag inte har, haha.

tror du på gud?
Nej, men ibland kanske litegrann. Beror på situation och liknande.

tror du på satan?
Absolut inte!

tror du på magi?
Nej

tror du på spöken?
Nej, haha.

tror du på liv på andra planeter?
Tyvärr inte..

hur ser du på livet?
Just nu är mitt liv kanon! :)

har du körkort?
Eu-moped.

har du bil?
Nej, men jag åker i mammas, och i älsklingens,

vad för bil?
Ford och Merca.

dejtar du nån?
Har varit tillsammans med älsklingen i 26 månader snart :) <3

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Japp, det är väl klart!

tror du på Sann Kärlek?
Yesbox!

har du funnit sann kärlek?
Definitivt! :) <3

gift?
Inte ännu, men det kommer.

själssyskon?
Nej, halv.

har du några barn?
Inte ännu, men det kommer.

hur många barn vill du ha?
Två skulle vara lagomt.

vid vilken ålder vill du ha barn?
20-25 år, då är jag nöjd.

vad skulle du döpa din dotter till?
Mikaela, Johanna, lite svensson-namn.. :)

vad skulle du döpa din son till?
Inte den blekaste aning! ;o

någonsin provat knark?
Kommer aldrig prova det!

dricker du?
Beror på vad? ;)

är du oskuld?
Privat.

favoritcitat:
Det är en massa..

bästa rådet som du fått:
Får ofta bra råd. ;>

var vill du bo?
Närmare skolan..

leda eller följa?
Mitt emellan någonstans, om ni förstår? ;b

seriös eller oseriös:
Jag är seriös, men kan vara riktigt oseriös ibland :D

favoritspel:
Skip-Bo

saker du stör dig på:
Det finns ett x-antal.

senaste stället du gick till:
Mitt rum här hos mamma, där jag sitter nu?

sista du åt:
Choklad

senaste du drack:
Kaffe

nuvarande sinnesstämning:
Glad

vanligaste sinnesstämning:
Glad och stressad

ovanligaste sinnesstämning:
Ångest?

mest hatade musikgenre:
Opera

vänster eller högerhänt?
Vänster ffs! ;)

person du är mest lik:
Mamma

hårfärg:
Brun

hårlängd:
Axellångt

hudfärg:
Normal?

ögonfärg:
Blå/Gröna

kyssas eller kramas:
En blandning

kan du snudda din näsa med tungan:
Nej, långt ifrån..

brunetter eller blondiner:
Brunetter

har du varit på striptease:
Nej

har du köpt sex:
Aldrig, och kommer aldrig göra det.

sex vid första dejten:
Nej tack!

är du romantisk:
Fråga Henke ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

mest hatade plats: haparanda.



HAHAAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHHAHHHAAHHAHAAAAAH

2008-12-08 @ 13:40:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0