Lan

Hej på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen uträttat våra ärenden
på stan. Vi har även varit till Bjumis och hämtat älsklingens dator.

Haha, nu har vi två datorer här i rummet. Lyxigt lyxigt.. ;) Två datorer
på 22 kvm, haha. Nästan så att vi kan lana, eller vad säger ni?
Nej, inget lanande nu. Jag ska fixa en massa här hemma, och
så är det ju skola imorgon. Inte kan jag sitta och lana då, lär ju vara
som en zombie.. xD Älsklingen får helt enkelt lana själv. ;b

         

Nu ska jag diska och sedan ska jag bänka mig framför ett avsnitt
av Våra Bästa År. Efter det kanske jag försöker fixa innehållsförteckningen
i Pedagogiskt Ledarskap-uppgiften. Då är jag helt färdig med mitt arbete,
förutom lite småfix som Ullis eller Gunilla måste hjälpa mig med.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hade ni haft större lägenhet hade jag också kunnat komma ;)

2008-12-15 @ 16:20:46
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0