Kväll

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni för er denna kväll?
Själv sitter jag hemma och tar det lugnt.

Jag får väl se ifall det blir ett besök till kusinvitamin senare ikväll
eftersom det är uppesittarkväll. Skulle gärna hälsa på dem och barnen,
men vi får väl se vad mamma säger..

              

Sitter just nu här i vardagsrummet, tittar på How I met your mother.
Ska alldeles strax smörja in mig i b.u.s och sedan byta om till
mjukiskläder. Kanske blir att spela Sims, eftersom jag hämtade
cd:n från min lägenhet.  ;>

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTRID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0