Körslaget

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Lördagskväll?
Själv ska jag inte alls klaga, okej lite.. Har ont i magen.. ;/

Förra året var Körslaget bara på Fredagkvällar, eller Lördagkvällar..
Men nu är det både Fredagar och Lördagar, kanon. Det är inte
alltid så bra, men såhär i början är det kul att se. ;>

              
                                  (Heja Team-Erik!)

Så nu sitter jag bänkad framför tv:n och tittar på Körslaget
för andra kvällen i rad. Hoppas Team Timo åker ut, eller
Team La Gaylia.. Men den som väntar får se!

Fram tills dess ska jag sitta och glo på programmet
tillsammans med en mugg varm choklad, och vänta
att det blir bättre i magen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du är verkligen skitsnygg på din profilbild här bredvid!

kram

2008-12-27 @ 21:16:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0