Kevin vann!

Godkväll på er allesammans! :) Nu är det äntligen avgjort, Idol-finalen 2008.
Vinnaren blev Kevin Borg, och jag är så jäkla glad! :)

    
                                                (Bild från Aftonbladet)

Kevin har varit min favorit hela tiden, ända sedan auditionen i Luleå.
Ni kan ju gissa om jag blev glad när han vann, gissa om jag skrek! :D
Fyfarao, vad jag älskar honom. Okej, ni förstår hur jag menar..

Nu blir det att åka på konserter här i norrbotten, får hoppas han
kommer till någon stad här i närheten. Åååh vad bra att han vann! :D <3

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0