Kalas

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll? Själv kan
jag inte klaga. Gott fika och bra sällskap, kanontrevligt!

Dennis kom hit vid 15-tiden någongång, och de andra i hans familj
åkte till frisören. Vi satt och spelade Left for dead, samt en massa
andra spel. När det var min tur att spela, då började jag skrika..
Vet ni hur läskigt det var? ;o Det kommer typ hundratals zombies
som man ska skjuta.. Usch det var hemskt, men duktig var jag!
Ta det med en nypa salt! ;)

   

Har även fikat tårta, sett tv och varit ute. Var förbi till Kalix en
snabbis och köpte choklad och sånt gott till ikväll. Måste ju ha
något att äta under Idol-finalen. Ikväll ska Kevin vinna, annars är
det hemskt! ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag tyckte det var riktigt kul faktiskt =)

När du skrek till sådära mkt så blev ju jag och henke också rädd =P

2008-12-12 @ 21:59:39
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0