Kalas

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra Torsdagseftermiddag?
Själv kan jag inte klaga, timmarna flyger iväg. Det är ju kalas för fullt!

Okej, än så länge har vi bara ätit middag. Men älsklingens äldsta
syster och hennes barn är här just nu på kalas. Resten kommer väl
om ett tag, Sangisborna förhoppningsvis! :)

                           

Nu ska jag gå ner och joina de andra, kanske äta tårta?
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vi kommer inte idag vi kommer imorgon för mamma har nå lusia (stavning?) skit så vi hinner inte och pappa jobbar till 9 :(

2008-12-11 @ 16:56:23
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0