Julafton

Godmorgon på er allesammans! :) Vet ni vad det är för dag idag?
Julafton såklart! Det har nog ingen missat, och allra minst barnen.

Kommer ihåg när jag var liten, då hade man oerhört svårt att sova
på kvällen eftersom man visste att det var julafton när man vaknar.
En gång också, då vaknade jag mitt i natten och började slita upp
mitt paket som stod vid sängen (som  jag skulle få öppna på morgonen).
När mamma vaknade utav det frågade hon vad jag gjorde, och då
sa jag att jag öppnar julklappen för att det är julafton. Sedan sa
jag att hon hade ju sagt till mig att när jag vaknar, då får jag öppna paket.
Haha, det hade jag ju rätt i! Jag hade ju vaknat, men mamma menade
ju på morgonen.. ;)

      

Denna dag i år kommer förhoppningsvis bli lika rolig som övriga år.
I år bryter vi traditionen, det känns lite annorlunda. Förut var vi
alltid hos moster, hela släkten samlades där och åt julmat.
Sedan tittade vi på Kalle Anka, och efter det öppnade vi julklappar.
Men i år kommer vi fira julen hos kusinvitamin, de har större hus.
Alla i släkten kommer ju vara där, så det är bara ett "hus-byte" kan
man säga. Vi kommer att se Kalle Anka ändå, men det är ju inte
i samma hus som alla år tidigare.  ;b

Spännande att se vad som finns i alla julklappar.. Jag vet visserligen
några saker - böcker som jag önskat mig. Resten har jag inte en
susning om, så det ska bli spännande. Ska försöka fotografera mycket
och sedan slänga upp bilder här ikväll när vi har kommit hem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0