Julafton

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig julaftonskväll? ;)
Själv är jag jättenöjd med min julafton, och nu är allt det roliga över.

Började klockan 14.00 hos Nicke och Majsan. Blev att äta julmat
för hela slanten, gott. Fast jag håller mig till samma mat varje år;
Prinskorv, köttbullar, leverpastej och potatis.. ;b
Efter middagen blev det Kalle Anka, en tradition som hållt i sig
varje år. Lucas satt inte och tittade på det för han låg och sov,
men de flesta andra tittade på Kalle Anka. Efter det kom det
alla väntat på, tomten. Haha, Lucas blev fundersam
och undrade om det var riktiga tomten.. Men vi lyckades övertala honom!
Fick en massa julklappar, riktigt bra klappar också! :)

         

Ska visa bilder på alla julklappar sedan, när jag väl har tid.
Just nu är det Tomten är far till alla barnen, den är så bra.
Jag gillar den filmen, men skulle aldrig fira jul som dem - aldrig!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0