Jönssonligan

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra Lördag? Själv kan jag inte klaga,
min rygg börjar bli smått bättre..

Har varit i gamla lägenheten och plockat en massa saker, samt
slagit in en massa julklappar åt barnen. Blev ett x-antal paket,
så nu är det flera påsar.. ;b

                      

Kom sedan hit och lagade middag, och efter det satte jag mig
framför tv:n. Då slog jag på tv4 - och där var Jönssonligan!
Det är Jönssonligan och Dynamit-Harry, den är så bra.

Ska alldeles strax åka till Nicke, och lämna hans playstation.
Hoppas Lucas och Wilma är hemma, så man får träffa dem också.
Sedan kanske vi går till Mommo och fikar, mamma ska dit snart i alla fall..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID  - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0