Jobb

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni för er där ute?
Själv har jag fullt upp hela kvällen nu..

Jag har tittat på Paradise Hotel-finalen, Marre vann och blåste
Dahpne helt och hållet. Hon fick inte ett enda öre, även fast
de hade kommit överens om att dela! ;/

Jag har även packat upp lite kläder från en låda,
så nu finns det kläder här i lägenheten också, så jag
inte alltid behöver ha med mig kläder..

                    

Nu har jag jobb hela kvällen, jag ska skriva in adresser
och telefonnummer i min nya årskalender. Det lär ju
ta ett tag, men då har jag något att göra denna kväll.
Tror att vi ska se på film om ett tag också.. Det är
American Pie, fast vi har ju redan sett den men.  ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0