IKEA

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag tittat runt litegrann
på nätet, bland annat på IKEA.

Det är verkligen rea överallt, IKEA har superbra rea kan jag säga!
Jag har länge velat ha en skohylla och hatthylla från IKEA,
men det skulle kosta 1100 kronor, det svider.

   

Vet ni vad jag upptäckte nu? :)
Skohyllan och hatthyllan kan bli min för mindre än 600 kronor.
Det är ju helt underbart! Synd bara att jag upptäckte det ikväll,
och inte imorse.. Nu får jag vänta ända till Tisdag innan
jag kan titta in där. Hoppas verkligen det finns kvar i lager då!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Javisst :D haha, vi måste regera mer!

hallå ;D allt bra?

2008-12-27 @ 20:02:43
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0