Hemma

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag? Fyndat något
på mellandags-rean? Man kan göra riktigt bra fynd, det fick
jag veta idag.  ;)

Har nu varit på luffen hela dagen kan man säga. Började med
Haparanda på morgonen/dagen, shoppat. Sedan var vi
på besök till mommo, och sist men inte minst till moster.
När vi var hos moster blev jag sugen på att inreda, och
flytta och allt. Haha xD

    

Så snart ska jag göra en sådan utmaning här på bloggen. ;)
Men just nu ska jag vara social på MSN med söta människor.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0