Hemma

Hej på er allesammans! :) Nu har jag och mamma kommit hem från
middagen hos mommo.

Gick dit före 14, och då satt vi en stund och pratade. Sedan blev det
att äta middag, potatisgratäng och fläskfilé - yummie! :)
Efter maten satte jag mig i vardagsrummet och påbörjade läsningen
av Emma, Mias dotter. Hur bra bok som helst, verkligen att rekommendera!
Gick sedan till köket för att äta efterätt - apelsinris. Sedan blev det
även kaffe och fika. Snacka om att ha ätit och svullat på..
Fortsatte sedan min läsning, kunde inte slita mig.

             

Nu två-tre timmar efteråt har jag läst ut boken! :) Det är verkligen
en av de bästa böckerna jag läst, och absolut den bästa boken
i serien. Den börjar oerhört hemskt, men slutar bra, som en dröm.
Ni måste verkligen läsa denna bok, men jag rekommenderar att
ni först läser alla andra böcker i serien, då förstår ni mera.

Just nu sitter jag som sagt här hemma, och nu ska jag göra
skolarbete. Eftersom jag läst ut boken ska jag ta och skriva en
bokrecension. Vår lärare har sagt att vi inte behöver skriva recension
på alla böcker, men jag har inget emot det. Plus i kantet, alltså
bättre för betyget! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0