Hemma

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig Tisdagseftermiddag?
Själv kan jag inte klaga, jag har träffat älsklingen! Nu undrar ni säkert
vad han gjorde i Haparanda, haha..

Men det var faktiskt så att vi åkte inte till Haparanda, det blev Kalix istället.
Mitt älskade Kalix! :) <3 Jag hade glömt en kjol som jag vill ha imorgon,
och då åkte vi till Kalix för att hämta den. Då var vi förbi till älsklingen och
hämtade nyckeln till lägenheten, och då kom han med! :) Så vi har varit
runt på olika affärer i Kalix, samt ätit på 11:ans. Var in på Chili och hittade
en massa snygga klänningar och tunikor, dock kostade alla 400-500 kronor.
Alldeles för dyrt just nu, alltid billigare på mellandagsrea..

    

Kom hem för en stund sedan, och just nu är det One tree hill på tv.
Finns det något bättre? Knappast! Chad Michael Murray, wow.
Haha, nej nu ska jag sluta svamla och se tv.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT * <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0