Hemma

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen äntligen kommit
hem till Kalix. Eller vi har varit i Kalix kommun några timmar, men kom hem
till lägenheten för bara en timme sedan..  ;b

Åkte från Seskis vid 16-tiden, var förbi till Mommo och lämnade lite tidningar.
Sedan åkte vi till Sangis för att lämna ljus-saker till Emil. Träffade hela
familjen där, förutom Emil.. Blev att ta en fika där innan vi fortsatte vår färd
hemåt. Lämnade även Dennis vid Coop Konsum i Sangis, så han fick
åka merca.  ;)  Åkte vidare till Bjumis för att lämna alla julklappar, påsen
vägde jäkligt mycket kan jag säga! Sist men inte minst, så åkte vi hem.

            

När vi åkte genom stan, såg vi en otäck sak.. En tant låg på vägen,
hon såg helt död ut. Vi behövde inte stanna där eftersom det var en
massa folk där, som tog hand om henne. Mötte även ambulansen
som åkte dit, och de hade blåljusen på. Stackars tant.. ;/

Nu ska jag skriva ut grejer från engelska-skivan så jag kan börja träna
imorgon till engelska-provet. Alltid bra att vara ute i god tid! ;)
Snart är även Andra Avenyn, spännande.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN  :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0