Hemma

Hej på er allesammans! :) Nu har jag, älsklingen och mamma varit i
Haparanda på en liten shoppingtur. Träffade även Solweig där, en
av BF-lärarna på skolan.

  

Åkte först till ÖB för att handla litegrann, hittade faktiskt jättemycket där.
Sedan gick vi in på Elgiganten och tittade på mobiltelefoner, jag hittade
en Samsung med touchscreen som jag alltid velat ha. Gjorde reklam där för
min blogg på ett x-antal mobiltelefoner. Bland annat på den där Samsungen,
så nu står det "Miizing.blogg.se" där. ;) Får väl se ifall folk kikar in på bloggen.
Var sedan till Ica Maxi och handlade lite, bland annat kaffeost. Älsklingen
har aldrig smakat det, så ikväll ska han få smaka på det.. ;b
Sist men inte minst blev det Coop, yesbox.

Kom hem redan vid 15-tiden tror jag, men vi hade fullt upp. Slå in en
massa julklappar som jag och älsklingen ska ta till Kalix imorgon.
Alla julklappar vi tar med är till hans släkt, så det är några stycken.
Ska fortsätta senare ikväll med att slå in julklappar, det är ju roligt! :)

 

Nu har vi precis ätit middag - Tacos, yummie! Om ett tag ska vi åka
till kusinvitamin och hälsa på, men han själv är visst inte hemma.
Mommo sa att han ska på något genom brandkåren, eftersom han är
med i brandkåren. Men förhoppningsvis är Anne-Maj och barnen hemma!
Jag som hade behövt lite hjälp med matten, men det får vänta till
Tisdag, yesbox.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0