Hemfärd

Hej på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen tillbringat helgen här
på Seskis. Klockan börjar bli mycket, eller ja.. Innan vi är hemma och allt,
så är den mycket. Därför ska vi snart börja åka hem till Kalix.  :)

Har precis ätit kycklinggryta till middag, yummie! Nu ska jag packa ner
det sista av alla mina saker, och sedan ska vi bege oss ut på e4an.
Ska förbi till Sangis och lämna lite saker till älsklingens systers barn.
Dennis är du hemma? Efter det åker vi till älsklingens föräldrar i
Bjumis och lämnar alla julklappar som vi köpt till hans släktingar.
Sist men inte minst; Hem till lägenheten, hem ljuva hem.

När vi väl har kommit hem, då blir det att packa upp alla saker.
Det är inte lite saker ska jag säga.. ;o Läsa lite reklam som säkerligen
har kommit. Kanske skriva ut lite grejer från datorn också, bland annat
till engelska provet. Vi får se vad som händer ikväll, men har dessa
planer i alla fall..  :)

Ha det bra så hörs vi senare ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

KLart jag är hemma ;)

2008-12-07 @ 16:07:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Fru Evelina

japp, vi har tackat ja till en lägenhet nu =) skönt att ha det fixat!

har helgen varit bra?

kram

2008-12-07 @ 18:17:25
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0