Helg

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra Fredagseftermiddag? Antar att
de flesta av er har helg nu, det har jag i alla fall.. :) Skoldagen gick
faktiskt fort, hade i och för sig bara tre lektioner så.



Började 08.00 med Inriktningarna, vi pratade om läroplan, vad som står
i den och lite sånt. Riktigt tråkigt eftersom vi gjort det när vi gick i ettan.
Men ja, ny lärare och allt. Voi voi.. Fortsatte sedan med Engelska B,
då fick vi se en film om Periodiska Systemet. Ett litet samarbete mellan
engelskan och naturkunskapen. Jag fattar ingenting av naturkunskap
på svenska heller, så det var hundra gånger värre på engelska.. ;b
Nå ja, jag överlevde lektionen i alla fall! Till lunch var det potatisburgare,
det gick att äta. Efter lunch var det Matte B, och idag körde vi med någon
bra metod - man skrev upp sitt namn på whiteboard-tavlan när man
behövde hjälp. Då såg ju läraren på tavlan i vilken ordning han skulle
hjälpa oss elever, smart! :) Det funkar ju ett tag i alla fall, haha.
Jag räknade faktiskt en sida idag, så det tar sig! ;)

Gick tillsammans med Tess från skolan. Hon tänkte gå till manhem men
ingen av hennes vänner var där, stackare.. Så hon promenerade med
mig in till stan, kanon! :) Nu sitter jag här hemma med en mugg te.
Ska alldeles strax börja packa väskan inför resan till Seskis. Älsklingen
kommer först vid 15.30-tiden, så det finns gott om tid.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0