Harry Potter

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Lördagskväll? Själv kan
jag inte alls klaga, det är en lugn och skön kväll..

Har spenderat någon timme hos kusinvitamin och hans familj, alltid
lika roligt. Läste en massa böcker med Lucas och Wilma, gullungar.  :)
Kom hem för en stund sedan, och resten av kvällen blir lugn.

           

19.00 började Harry Potter och fången från Azkaban på kanal 5.
Som ni vet sedan tidigare är jag inte så förtjust i Harry Potter, men ska
se denna film ändå. Har sett den på bio för ett antal år sedan, och
då tyckte jag den var hyffsat bra.. ;b

Nu ska jag och älsklingen ta glass med varma hallon, yummie!
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Madde

Du har blivit utmanad. Kolla min blogg =)

2008-12-20 @ 20:21:10
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0