Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu har klockan blivit mycket, och
jag ska alldeles strax sova.

Har tittat på Andra Avenyn, det var jättespännande avsnitt - precis som
jag trodde. Ååh vad jag älskar serien, den är bättre än bäst.
Min morbror ringde också, så har pratat med honom ett tag. Riktigt roligt! :)

Nu sitter jag och älsklingen här, ser på Nytt läge på trean.
22.00 är det Hell's Kitchen, och då ska vi se det en stund i alla fall.
Efter det blir det att sova som en stock, förhoppningsvis!

                  

Imorgon tar jag sovmorgon till 09.50, det behöver jag. Lucian är
inte allt för viktig, jag var ju där förra året - och då sög det..
Esteterna är inte så jätteduktiga på att sjunga, förra året lät
det hemskt i alla fall.. xD Mina öron behöver vila, så tar en sovmorgon. ;)

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Natta

jaha :D grattis till honom :D haha

God natt! KRam

2008-12-11 @ 23:23:13
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: dennis

Andra avenyn suger så jävla hårt! =D

2008-12-12 @ 13:28:56
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0