Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu börjar kvällen lida mot sitt slut, och
jag är rätt nöjd med dagen - om man ser på helheten. Visst finns det
vissa dåliga saker under dagen, till exempel idrotten.. Men i helhet så
har dagen varit bra.

Åkte hem från Bjumis vid 19-tiden, när älsklingen och hans pappa tittat
uti bilen. Det var något fel med styrningen, nått konstigt. Men som tur är
så går det att fixa, fast det kostar ju pengar. Blev inte att köpa choklad
eftersom vi har det hemma, ekonomiskt. ;)

    

Här hemma har jag pluggat till engelska provet, på datorn. Fick alla
rätt de gånger jag tränat, bra eller vad? Hos älsklingen tränade jag
glosor och då gick det inte riktigt lika bra men.. 20.00 tittade jag på
S.O.S Familj, alltid lika bra. Andra Avenyn var sjukt spännande!
På Torsdag är sista avsnittet sa tv-hallåan i alla fall.Tragiskt! ;o
Jag vill ha alla säsonger, det vore great. Julklapp kanske?

              

Nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen för att se House.
Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Natta

åh tack vad snällt av dig :)



jag läser denna termin företagsekonomi men vet ej om jag ska fortsätta med det eller gå tillbaka till nationalekonomi på engelska :D företagsekonomin är på svenska. :) kul att du kommer ihåg, allt bra med dig? hur går det i skolan? Kram

2008-12-09 @ 22:21:32
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0