Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu sitter jag här vid datorn, har precis
gjort mig klar för natten. Borstat tänderna, fixat och donat osv..
Älsklingen är just nu på toa och borstar sina tänder, så snart ska vi
lägga oss i sängen.

                           

Just nu är det Nyheterna och vädret, men sedan fortsätter Wallander - Joker.
Den är jättebra, fast det är alla Wallander-filmer.. ;) Ska se färdigt denna
film, och sedan sova. Vilken tur att jag har sovmorgon till 10.40, då
gör det inget att jag är vaken länge ikväll.

           

Nu börjar filmen igen, så ska avsluta inlägget. Sedan sova..
Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0