Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er ännu,
eller sitter ni vakna?

Jag och älsklingen har precis tittat färdigt på American Pie -
Naked mile. Den är bra, har ju sett den ett x-antal gånger.
Nu är både jag och älsklingen trötta, och imorgon är
det ju nyårsafton.

         

Så nu ska vi fixa oss i ordning för natten, och sedan
ska vi bädda upp soffan och extra sängen.
Det är rätt lyxigt ändå vi får en skitstor säng när man
bäddar ut - typ 160 x 200 cm.  ;)

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Natta

det var första gången jag såg just den American Pie filmen. sjukt rolig.. en stiftler som är oskuld Hahaha.

Men de andra Stiftlers, har man sett de i andra American Pie filmer?

2008-12-31 @ 10:48:36
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0