Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu börjar kvällen lida mot
sitt slut, klockan börjar bli mycket..

Detta har varit en bra dag enligt mig själv. Jag har rensat
i gamla lägenheten, och snart är mitt rum helt tomt. Sedan
har jag träffat min underbara guddotter Wilma och hennes
bror Lucas, love them. Har även tagit det lugnt framför
tv:n och tittat på Körslaget, samt suttit vid datorn.

Imorgon ska vi åka till Haparanda, så blir att vakna tidigt.
Kanske hittar något på mellandags-rean, hoppas i alla fall.
En annan sak vi kan hoppas på är en ute-lunch. ;)

   

Men nu ska jag borsta tänderna, sedan ringa älsklingen,
och sist men inte minst - sova. Jag börjar känna mig
rätt trött, och behöver ett antal timmars sömn.

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0