Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Sover ni eller är ni vakna? Dennis skrev
precis att kvällen är ung, men där håller jag inte med.. Jag och
älsklingen ska strax lägga oss. ;b

Brottskod: Försvunnen var lika bra som alltid, spännande avsnitt
varje gång - I love it! Zappade runt, och hamnade på 4:an.
Precis då började en film som heter Murder at 1600, den verkar
skitbra! :) Den har alldeles precis börjat, för tio minuter sedan.

               

Nu ska jag och älsklingen bädda upp soffan, och sedan borsta
tänderna. Efter det ska vi lägga oss, och se denna film.
Sist men inte minst, sova när filmen är klar..

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

haha nejjj, men ska försöka nu och skärpa mig medans jag kan. fick 2 vg och resten g ..... ;o pinsamt! :)

2008-12-21 @ 00:01:51
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0