Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Såg ni dokumentären på 5:an som jag
tipsade om i förra inlägget? Den var så jäkla bra, hemsk men bra.

Nu börjar klockan bli mycket, och det är skola imorgon redan klockan 08.00.
Så det börjar bli dags att hoppa till kojs. Ska alldeles strax gå och
borsta tänderna, samt fixa det sista innan jag släcker lampan.
Älsklingen sitter och spelar - igen.. Får väl se när han kommer i säng,
säkert vid 23 eller något..  :)

             

Imorgon är det matte direkt på morgonen, jag längtar faktiskt.
Jag sa till min kusin att han kommer måsta hjälpa mig mycket
under kapitel 4, men det var ju rätt lätt kapitel - det är svinkul! :)

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Det brukar vara så att när man har hittat ett nytt spel så kan man inte släppa sig från de ;) har henke sin dator skärm på matbordet? ;)

2008-12-16 @ 11:50:33
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0