Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni vaknat ännu? Själv vaknade
jag redan 08.45, alldeles för tidigt enligt mig..

Orsaken till varför jag vaknade så tidigt är att vi ska åka till Haparanda.
Älsklingen ska hitta någon julklapp åt mig, och självklart vet jag
redan vad jag vill ha. En låång zip-hood från Stadium som jag har
tittat på flera dagar.. ;) Får hoppas att den finns kvar, och till samma pris.

                 

När vi sedan kommer hem från Haparanda, då blir det att bära kartonger,
packa upp, ställa allt på plats och så vidare.. Usch vad jobbigt bara man
tänker på det.. Haha xD  Fast det är roligt att hjälpa till och flytta,
ännu roligare om det var min lägenhet.

Nu ska jag klä på mig, och sedan fixa till mig litegrann innan
vi beger oss mot staden.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0