Försenade julklappar

Godkväll på er allesammans! :) Nu sitter jag här i Bjumis och skriver,
hos älsklingens föräldrar.

Jag åkte tidigare från kalas för att få lite mat i mig, och dels
för att det inte var så himla kul där med de äldre.. ;b

     

När jag kom hit till Bjumis blev jag jätteglad, det låg
fyra julklappar och väntade på mig! Älsklingens två systrar
med familjer hade julklappar här åt mig. Dennis, du som
läser detta - Tack för julklapparna!

Ska visa bild alldeles strax på julklapparna,
verkligen kanon klappar! :) Sånt som jag älskar..
Doftljus, ljuslyktor, mysiga kuddar och såna där
runda man tvättar sig med.  :>

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0