Flyttning

Hej på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen hunnit med
en hel del massa saker sedan jag bloggade förra inlägget..

Åkte iväg till Haparanda vid 10-tiden, hittade faktiskt den långa Zip-hooden
som jag velat ha. Dock fanns rosa bara i storlek 42, och det är för stort..
Men det blev en svart i alla fall, tihi. Får den i julklapp av älsklingen! :)
Var in på Coop och handlade litegrann, och tog en hamburgare.

Resten av dagen har vi burit kartonger, och flyttat för fullt..
De där jä*la bananlådorna håller inte, idag for det igen i backen för
botten sprack.. Som tur var så var det bara mat-saker. ;b
Inatt blir det att sova i den nya lägenheten.. ;/

                    

Nu är vi i gamla lägenheten i alla fall. Ska packa ner lite saker,
har inga möbler nu. Så nu är det mest småsaker kvar.
Älsklingen är just nu och duschar, och sedan ska jag gå i duschen.
Efter det ska vi väl packa mera saker, och sedan åka till nya lägenheten.
Då ska Kosmos också med, spännande! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0