Fix

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ur sängen nu?
Vissa av er ligger säkert ännu och sover, men jag tror de
flesta är vakna nu..

Jag själv sitter som bänkad framför Gilmore Girls just nu.
När avsnittet är slut, då ska jag försöka hitta nå kläder att
ha på mig. Sedan blir det att fixa till sig, så man inte ser
ut som att man är i nattmössan.. ;b

    

Efter det ska vi åka till gamla lägenheten och fortsätta
tömma och rensa en massa saker. Idag ska jag ta tag
i garderoben där jag har alla pussel, spel och allt sånt.

Men nu ska jag fortsätta med att glo på tv, sedan
fixa till mig och allt sånt innan vi beger oss av.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

haha yeah :D jaså! nämen shit vad kul.

skrev du samma som nu då eller hur blev du så stor? :)

ja knasiga listan! verkar ligga där vare sig jag är aktiv eller ej nu xD haha

2008-12-28 @ 12:54:28
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: sandra

gilmore girls är as nice :)

2008-12-28 @ 13:58:55
URL: http://www.sandraaz.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0