Färdig

Hej på er allesammans! :) Nu har jag tagit tummen ur arslet och packat.
Det tog ett tag, men nu är allting färdigt.. Jag vet att jag har tagit med
för mycket, men så är det alltid. Haha, att jag aldrig lär mig! ;b

           

Sitter här hemma nu och väntar att älsklingen slutar jobba. För att
få tiden att gå ska jag faktiskt diska.. Ovanligt? ;o Haha nej inte precis!
Jag vägrar lämna disk över helgen, det är äckligt.. Det ska vara rent
och snyggt när man åker - och när man kommer hem, såklart.

Nu ska jag gå och diska.. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0