Färdig kalasat

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Torsdagskväll?
Själv är jag riktigt trött efter allt kalasande.. ;b

Nu har älsklingens syskon varit och hälsat på, alla utom Sangisborna.
Men jag fick en kommentar av Dennis att de kommer imorgon, bra! :)
De är ju dem roligaste i släkten, eftersom vi nästan är jämngamla.
Bäst kontakt med Sangisborna, helt klart.

      

Nu sitter jag och älsklingen här i hans rum, i Bjumis alltså.
Ska sova här inatt, och kanske framtill Söndag? Who knows..
Om ungefär 30 minuter är Andra Avenyn, jag längtar! Förra avsnittet
var jättespännande, och detta avsnitt lär vara ännu mer spännande.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0