F-word

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Söndagskväll?
Som jag sagt tidigare, jag kan inte klaga precis..

Denna helg har varit kanonskön, bara en massa degande.
Jag behövde verkligen den här lugna helgen, eftersom det har
varit så mycket stress i skolan. Nu blir det en mindre stressig
vecka i skolan, och sedan är det lov.

                  

Nu är vi hemma i lägenheten i alla fall, kom hit före 19-tiden
efter vårt besök på Coop. Har tittat på Hell's Kitchen och druckit
te, yummie. Nu är det Gordon Ramsey's F-word på kanal 5.
Är han bra eller är han bra? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0