F-word

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig söndagskväll såhär
de fjärde advent? Själv kan jag inte klaga, har haft fullt upp hela dagen.

Har varit hos mommo och hälsat på en stund, ätit en massa bär - yummie.
Just nu är det Gordon Ramsey's F-word på tv, det är så bra. Jag ser det
nästan alltid när det är, om jag inte har något annat för mig..

             

Om mindre än 30 minuter är det Heartbreak Hotel, och jag längtar!
Den filmen ger så mycket skratt, och det är ju härligt. Jag och HK
såg den på bio för några år sedan, eller var det jag och Sanne?
I alla fall, jag har sett den ett x-antal gånger, och jag älskar den ännu! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Jopp. och i idrott var det nog också nära, har ju haft min cp tå så har inte kunnat ha skor och det MÅSTE man haaa. :p

2008-12-21 @ 23:11:06
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0