Dusch

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra Söndag? Själv tycker jag den är
på tok för kall, det är typ 10 minusgrader ute.. ;/

                       

Har varit i mammas nya lägenhet nu och satt upp krokar och lite sånt.
Eller, det är älsklingen som borrat fast dem, mamma har bestämt plats,
och jag har tittat på.. ;) Blev sedan att fika litegrann hos mommo, yummie!
Anisbröd och lussebulla - det är nog det godaste som finns! :)

    

Nu har vi nyligen kommit hem, så nu ska vi ducha. Älsklingen är redan
och duschar, och jag ska alldeles strax gå. Sedan blir det att äta middag -
kycklinggryta. Efter det tror jag att det är dags för mig och älsklingen att
åka iväg hem till Kalix. Fast vi måste förbi till Bjumis och lämna alla
julklappar, hähä. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0