Diskning

Godmorgon på er allesammans! :) Nu har jag lite tid kvar innan jag
ska bege mig mot skolan.

Älsklingen ligger i sängen och halvsover, och jag sitter här.
Men det finns disk i diskhon, så jag ska ta tag i det istället..
Då slipper jag göra det när jag kommer hem, det är bra.
Älsklingen kommer inte vara hemma idag förrän på eftermiddagen,
han ska till sin bror och fixa några lampor.  :)

Nu ska jag ta tag i diskningen så det blir gjort!
Inte det roligaste, men då är det rent och fint när man kommer hem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0